ABP Pensioengesprek

 

ABP Klantsupport helpt persoonlijk

Keuzes maken, dat doet u zelf!
Uw pensioen is in grote lijnen geregeld. Veel staat vast. Maar er zijn ook veel keuzes die u zelf moet maken. Wanneer u stopt met werken bijvoorbeeld. Of u dan helemaal stopt of voor een deel van uw werkweek. Of u het pensioen voor uw partner wilt verhogen of verlagen. En hoe u uw pensioenuitkering uiteindelijk gaat verdelen. U kiest zelf. En dat is vaak lastig en ingewikkeld. ABP Klantsupport helpt u graag bij uw afwegingen.

Welke hulp wilt u?
ABP helpt u. Bijvoorbeeld met het pensioenoverzicht dat u elk jaar krijgt. Uw persoonlijk digitaal dossier op MijnABP sluit daarbij aan. Op MijnABP kunt u ook zelf berekeningen maken en uw pensioen zelf samenstellen. U logt in op MijnABP met uw DigiD.
U kunt ook bellen met onze Klantenservice.

ABP Klantsupport, voor een persoonlijk gesprek.
Stichting Keender vindt het belangrijk dat u goed wordt geholpen. Daarom nodigen wij een pensioenvoorlichter van ABP uit.
De pensioenvoorlichters van ABP helpen u graag op weg. Samen met u bekijken zij uw pensioensituatie. Hoe staat uw inkomen ervoor als u straks wilt stoppen met werken? Of als u arbeidsongeschikt wordt? Hoe staan uw nabestaanden ervoor als u zou overlijden? Onze pensioenvoorlichters helpen u met de keuzes die u kunt en moet maken.

Meld u aan voor een gesprek.
Het gesprek duurt ongeveer een half uur.
Let op! De aanmelding is pas definitief als u een bevestigingsmail heeft ontvangen.

Wilt u zich aanmelden, KLIK HIER

Bereid het gesprek alvast voor
Denkt u van tevoren alvast na over wat u wilt bespreken. Bekijk bijvoorbeeld uw meest recente pensioenoverzicht of ga eens naar MijnABP.
Ga voor uzelf na wat uw wensen zijn rond uw pensioen.
Het is handig als u uw laatste pensioenoverzicht en salarisstrook meeneemt naar het gesprek en neem ook uw DigiD mee.


Mocht u vragen hebben neem dan contact op met het bestuurskantoor Keender, telefoon 053-5723503 of via de e-mail r.deggerich@keender.nl